+Follow | Dashboard
Purple Dream



CINTA untuk yang BERHAK DAN LAYAK
Monday 19 March 2012 | 0 comment(s)
assalamualaikum~~~
aloha...muahahhahah kombali borsamo sayo lagio... :P
ini ade serba sdikit yg nk dikonsikan bersama2 sbenarnye aku pun xtao ape yg nk dperkatakan oleh tpi aku xtao nk hiasi blog aku nie dgn menulis ape lagi so dgn xsengaja jga aku terlihat dan terbca bende nie lagipun kalo aku nk tulis dri hati sndiri jgn hrap la bende jiwang2 nie xkuar lagi dri lubuk hati aku hahahahhaha so korang enjoi la bace skali~~shuuuu layann~~~


✿~ buat yang pernah merasa SAKIT DILUKAI..
✿~ buat yang pernah merasa sakit DITINGGAL pergi..
✿~ buat yang masih BERDARAH lukanya..
✿~ buat yang masih sembab dan BENGKAK matanya..
✿~ buat yang masih MENANGIS hatinya..
✿~ buat yang masih belum mampu MELEPAS pergi..
✿~ buat yang masih TERMENUNG dan merenung, menanti dan bersendiri..
✿~ buat yang MERASA..
✿~ buat yang MENGALAMI..
✿~ dan buat yang MEMERHATI..


>>> JUJUR, rasa ini mengajar kamu..jujur, rasa ini yang membuat kamu SEDAR..cintamu mungkin perlu kamu SIMPAN, BUKAN untuk DITAJA kepada ramai, bukan untuk insan yang BERHATI SAKIT..BUKAN CINTA MURAHAN..hanya buat yang LAYAK, hanya buat yang BERHAK..✿✿✿
 




Older Post . Newer Post